Taas löysin sisältöä, joka loukkaa mursuja.. Tällä kertaa mun LUOKKAKAVERILTA! D: Siis eihän mun luokkakaverit oo koskaan oikeesti tykännykkään mursuista, mut oks pakko tulla instaan haukkumaan!? Instaanhan kuuluu jakaa ihmisille hienoja kuvia omasta elämästään(Tai voihan sinne jotain muutakin laittaa), mutta sitten tehdään haukkumistili.. Joo, voisinkin unfollata kaikki meijän luokan pojat, joitten IG-tilit muistan.. Toisinaan haluun nähä, et mitä ne postaa, joten en mä tiiä, unfollaisinko ne :'D Ja sitäpaitsi, tosi järkevää pistää tää postaus, koska tän blogin linkki on mun @aurinkomursu-käyttäjän bios ja kunhan meijän luokkalaiset sit näkee tän, joutuisin varmastikkin kiusatuks.. Tai no, en voi tietää, jos joku on käyny jo kattomas.Ainakaan mulle ei oo sanottu siit mitään, et tykkään mursuista, mut voi olla ihan mahdollista.. Tää on siis tää meijänIG-tilil lupaamani rageemispostaus xD Ja muuten; Koska hirveän moni ei osallistunut joulukalenteriimme, hetkeen ei tule luukkuja, vasta sitten 21.12 tulee seuraava luukku @pikku.nuket :lle, ja jouluaatoksi viellä @kawaiimursu :lle! Harmittavaa, että sain vain 4 osallistujaa, mutta ei voi mitään, kun tämä blogi ei ole kovin suosittu!

T: @aurinkomursu