Puhun nyt eilisestä sodasta, jonka mursut voittivat! Emme ole siis aloittaneet alusta sotaa, ajattelin vain kertoa, mitä mursujen ja kissojen puolella on tapahtunut.

Tapahtumat mursujen puolella

Juttelimme entisessä sotaryhmässä, jonka nimi on nykyään "MURSUJEN VOITTO!" sitä sun tätä.Kerroin myös siitä, mitä @im_coldstar_x3 puuhaili, esim; Lähetin minun ja @im_coldstar_x3 :n jutteluista screenshootteja jne.. Olen siis ihan hänen kaveri, koska tämä "sota" on edelleen vain leikkimielinen.Ei siis kauheasti mitään ihmeellistä.Ja eilen sen jälkeen, kun olin kirjoittanut tuon uusimman postauksen lisäsin mursuihin uuden jäsenen; @purplemursu.

Tapahtumat kissojen puolella

Kissojen tapahtumista en kauheasti tiedä, koska olen mursujen puolella.Minulla ja @im_coldstar_x3 :lla oli riitaa siitä, voittivatko mursut vai kissat.Minun mielestäni mursut voittivat, koska mursuja on enemmän, eikä "MURSUJEN VOITTO!"-ryhmään voi enään lisätä ketään, koska se on täynnä.@im_coldstar_x3 teki myös ryhmän, johon oli tahalleen lisännyt heti ryhmää luodessaan kissat täyteen ja minut.Se oli tietenkin fuskausta, joten häivyin heti.Hän lisäsi minut uudestaan, ja sen jälkeen estin tämän väliaikaisesti.Tietenkin poistin hetken kuluttua eston ja aloin seurata häntä, hän minua.Onneksi @im_coldstar_x3 ei lisännyt minua enään siihen ryhmään.

Tälläistä siis tällä kertaa! Jos viellä huomennakin jotain mursujen tai/ja kissojen puolella tapahtuu jotain, kertoisinko tapahtumista tänne, vai pitäisikö minun keskittyä jonkin muunlaisiin postauksiin ja minkälaisiin?

T: @aurinkomursu