Kaikkihan varmaan tietää pelin, nimeltään Momio? Kaikki tietää varmaan, et sielkin on tägit, niinkun Instagrammissa? Noh, jos et tienny, niin tiiät ny.Oon huomannu, et siel mursut on aika suosittuja.. Juuri muualla ei mursuja erikoisemmin hihkuteta.Ei siis sillä, että se ärsyttäis mua, onhan tosi kivaa, etten oo ainoo @kuumursu :n, @kawaiimursu :n, @kawaiimansikka :n ja @pirate.pinkie.wolf :in kaa, joka fanittaa mursuja! Mut tiiän, et jotkut Momios saattaa sanoo vitsil, et: "Mä oon mursu".Hmm, miksköhän mä tuhlaan kaikki postausideani heti.. Noh, jos tänne ei tule postauksia, niin ainakin Instagram-tilillemme tulee! Eihän aina voi olla inspistä, vai mitä? Hups, poikkesin aiheesta.Voin nyt vaikka kertoa, että oma hahmoni Momiossa on star gold ja star silverkin on, mutta star goldilla käyn useammin.@kawaiimursu :n on possupallo, @kawaiimansikka :n EmmaTassu ja Silvermoon, @kuumursu :n momiota en muista, eikä mulla oo ees varmuutta, pelaako @pirate.pinkie.wolf momiota.Voitte myös käydä namittamassa Mysteerikoiraa, Rustyä ja Korppitassua! Ja niinkuin ehkä odotittikin, artikkelin kysymys; Pelaatteko tekin Momiota?

T: @aurinkomursu