Mulla ois nyt tärkeetä asiaa; Instagram ei toimi täl hetkel mulla.Aina, kun yritän kirjautuu jollekkin tilille, tulee teksti; "Pyyntö aikakatkaistiin".Pystynhän mä muuten käyttämään tätä mun iPadii, niinkun näättekin, et onko teil kokemuksii täst? Pistän erillisen tiedotuspostauksen, kun tästä ongelmasta on selvitty, mutta niin kauan, kun tää ongelma jatkuu, en tietenkään voi pistää MILLEKKÄÄN tililleni mitään, eli älkää ihmetelkö, jos olen hieman "vaisu" @mursukamut-tilillä! Jos mulle on jotain asiaa, niin alempana jotain paikkoi, joist mut tavottaa👇

Snapchat: aurinkomursu

MSP(Moviestarplanet): Msp väliaika pelaaja(Älkää kysykö nimest mitään)

Momio: Star gold & Star silver(Star goldilla käyn useimmin, vink vink)

Juuh, aika vähän paikkoi, en keksiny muita, mut jos ette oo MISSÄKÄÄN noista kolmesta, niin kirjottakaa asianne kommentteihin, ei tartte mitään tilii, yritän vastata nopeesti!

T: @aurinkomursu