Iltaa, mursut ja muut! @aurinkomursu, toisin sanoen minä tulin tänne kertomaan tietotekstijutustani.Semmonen piti siis äikän tunnilla väsätä jostain tarueläimestä.Mietin, et miten ihmeessä mä nyt muistaisin jotain jostakin TARUELÄIMESTÄ, kun ei saanu kännykästäkään kattoo ja mun kännykkäkin on ihan huono, et google kokoajan lataa(Instagrammia käytän iPadillani).Myöhemmin selvis, et sai tehä ihan mistä vaan eläimestä ja mietin, et miks sitä juttuu yht'äkkii vaihdettiin, mut päätin sit tietenkin tehdä mursusta.Oli kyllä helppoa ja hauskaa, kun tykkäänkin mursuista, niinkuin muutkin ylläpitäjät, tai ainakin niin luulisi.Mutta ei nyt syvennytä puhumaan siitä.Luonteessa tuli kuitenkin pikkumietiskelytuokio.. Päädyin kuitenkin lopulta kirjottamaan adjektiivipötkönä "Huumorintajuinen, hupsu ja hyväntahtoinen", kun en ole koskaan mursua livenä tavannut ja mursujen luonteeseen ei ole tullut muutenkaan nähtyä.Tuli muuten siitä mieleen, et näin tänään livenä koulus juniorin Pekan! (Ei taaskaan liittyny aiheeseen..) Yks meijän luokan poikakin teki, mut aika haukkuvan mursui kohtaan.. Kaikki muut luokkalaiset nauro ja mä vaan siin vilkuilin sitä meijän luokan poikaa esittäen, ettei kiinnostais.. Muohan kiusattais kutosluokan loppuun saakka, jos joku mun luokan pojist sais tietää, et tykkään mursuista.. Oon kehdannu kertoo vaan mun porukas oleville tytöille, jotka ei ainakaan mulle naura tän lempi eläimen takii.. :D Ja takaisin tietotekstiin.. Noh, toivon, ettei tietotekstei tartte kertoo luokan edes, koska vihaan sitä, kun joutuu kertomaan jotain koko luokalle.Munhan luokka on niinkun valtava ja siitä se mun kiusaaminen lähtis .___. Olen sentään onnekas, kun en ole kiusattu, koska tiiän, kuinka moni joutuu koulus kiusatuks.. ÄÄH, MEEN KOKOAJAN IHAN VÄÄRÄÄN AIHEESEEN! Mut joo, ei mul muut kerrottavaa ollukkaan siitä.. Tääkään ei liity aiheeseen, mut sain tänään vihdoin Mursumuurahaisen vaatekaupan valmiiks, jota mun IRL-kamut pyys piirtää.En tietenkään ottanu pulpettivihkoo kotiin, joten siitä ei tuu kuvaa tänään..

T: @aurinkomursu